17.1 C
Frankfurt am Main
- Advertisement -spot_img

TAG

State-run TRT

Pro-government journalist refutes own book in attempt to back up Erdoğan

Nasuhi Güngör, a journalist who served as an executive at state-run TRT for three years, has refuted an assertion in a book he wrote...

TRT hits back at İnce, claims sufficient airtime allocated to his campaign

Turkey’s state-run Turkish Radio and Television (TRT), which is being criticized by Republican People’s Party (CHP) presidential candidate Muharrem İnce as well as other...

Report: Private media, like state-run TRT, minimize coverage of Turkish opposition

A recent study on news channels has revealed that not only public broadcaster TRT but also private media have allocated minimal or no airtime...

Turkey’s public broadcaster under fire over lack of opposition election coverage

İsmail Saygılı, a concerned citizen, filed a criminal case on Tuesday against Turkey’s public broadcaster, TRT, over the lack of coverage of Republican People’s...

Staff member disappears after swindling state-run TRT out of TL 5 million

Aysun E., who worked as a subcontracted office assistant at Turkey’s state-run Turkish Radio and Television Corporation (TRT) İstanbul office, disappeared after swindling the...

HDP files criminal complaint against TRT for causing public harm

The pro-Kurdish Peoples’ Democratic Party (HDP) has filed a criminal complaint against the state-run Turkish Radio and Television Corporation (TRT) for causing public harm,...

Bilal Erdoğan’s schoolmate to run TRT

İbrahim Eren, a schoolmate of Bilal Erdoğan, son of Turkish President Recep Tayyip Erdoğan, has been appointed general manager of public broadcaster TRT following...

Latest news

- Advertisement -spot_img
Liked it? Take a second to support Turkish Minute on Patreon!