8.6 C
Frankfurt am Main
- Advertisement -spot_img

TAG

coverage

Turkey’s Olay TV forced to close over pro-Kurdish HDP coverage, chief editor says

Süleyman Sarılar, the former chief editor of private Turkish television station Olay TV, which was forced to close down due to government pressure last...

TRT hits back at İnce, claims sufficient airtime allocated to his campaign

Turkey’s state-run Turkish Radio and Television (TRT), which is being criticized by Republican People’s Party (CHP) presidential candidate Muharrem İnce as well as other...

Latest news

- Advertisement -spot_img
Liked it? Take a second to support Turkish Minute on Patreon!