20.1 C
Frankfurt am Main
- Advertisement -spot_img


Mustafa Aşçıoğlu

News editor for pro-gov’t TV station fired allegedly for reporting on opposition

Turkish television station Kanal D, owned by the pro-government Demirören Media Group, has fired prime-time news editor Mustafa Aşçıoğlu for covering public statements and...

Latest news

- Advertisement -spot_img
Liked it? Take a second to support Turkish Minute on Patreon!
Become a patron at Patreon!